Visos kategorijos

  • Visos kategorijos
  • Akcijos
  • Naujausios Prekės
  • Populiariausios Prekės
  • Maistas ir Gėrimai
  • Greitai Paruošiamos Maistas
  • Konditerija
  • Aliejus, Actas
  • Alyvuogės, Užtepėlės, Pastos
  • Kava, Arbata
  • Konservuoti, Marinuoti Produktai
  • Makaronai ir Kruopos, Tortilijos
  • Padažai, Sirupai
  • Prieskoniai
  • Sultys, Gaivieji Gėrimai
  • Uogienės, Džemai
  • Užkandžiai
  • Džiovinti Vaisiai ir Riešutai
  • Džiovinti vaisiai
  • Riešutai
  • Rytietiški Saldumynai
  • Saldumynai Dėžutėse
  • Sveriami Saldumynai
  • Kosmetika ir Namams
  • Kosmetika
  • Namų Apyvokos prekės
  • Dovanų Idėjos
  • Tik Vilniuje
  • Mėsos Produktai
  • Pieno Produktai
  • Pieno Produktai
  • Šaldyti Produktai
  • Tešlos
  • Tik Didmenininkams

Sąlygos ir nuostatos

Taisyklės

Prekių pirkimo – pardavimo ALIFOOD internetinėje parduotuvėje taisyklės



1. Sąvokos

1.1. Duomenų valdytojas ir svetainės www.alifood.lt operatorius (toliau – Duomenų

valdytojas) yra UAB „Frutlita“, įmonės kodas 111825827, PVM mokėtojo kodas

LT118258219, adresas Kirtimų 47B, LT-02244, Vilnius.

1.2. Pirkėjas – veiksnus fizinis arba juridinis asmuo, įsigijęs prekių ALIFOOD internetinėje

parduotuvėje.

1.3. Prekių pirkimo pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja Pirkėjo ir

Pardavėjo teises, įsipareigojimus, prekių kainas, apmokėjimo tvarką, terminus, pristatymą,

prekių kokybės garantiją, prekių grąžinimą ir keitimą, atsakomybes.



2. Bendrosios nuostatos

2.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas patvirtinus Pirkėjui

(susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Susipažinau su ALIFOOD

taisyklėmis ir su jomis sutinku“), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame

nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas

sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu

– pardavimu ALIFOOD internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

2.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, pataisyti ar papildyti Taisykles.

Taisyklių pakeitimas galioja tik tų užsakomų prekių atžvilgiu, kurie buvo pateikti po

Taisyklių pakeitimo.

2.3. Internetinėje parduotuvėje ALIFOOD prekyba vykdoma tik Lietuvoje.

2.4. Pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje turi teisę veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys,

sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; nepilnamečiai nuo

keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą,

išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai asmenys.



3. Asmens duomenų apsauga

3.1. Pardavėjas turi teisę rinkti ir apdoroti asmens duomenis, kuriuos Pirkėjas pateikė ir, esant

būtinybei, atskleisti juos tretiesiems asmenims, kai tai būtina užsakymo įvykdymui, duomenų

tvarkymui arba Pardavėjo veiklos planavimui ir analizei. Pardavėjas taip pat turi teisę naudoti

Pirkėjo asmens duomenis reklamos ir informacijos pateikimo Pirkėjui tikslais Duomenų

valdytojo veiklos ribose. Pirkėjo duomenys gali būti panaudoti informacijos siuntimui arba

kitai internetinės parduotuvės veiklai tik gavus Pirkėjo sutikimą (susipažinus su Taisyklėmis

bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Susipažinau su ALIFOOD taisyklėmis ir su jomis

sutinku“).

3.2. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo metu uždrausti jo asmens duomenų rinkimą ir apdorojimą,

išskyrus atvejus, kai tai būtina reikalavimų, kylančių iš pirkimo – pardavimo sutarties,

įvykdymui arba Užsakymo įvykdymui. Duomenys apie internetinės parduotuvės Pirkėjus ir

lankytojus yra saugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimo. Duomenų

laikmenos yra visapusiškai apsaugotos nuo trečiųjų asmenų prieigos.



4. Pirkimo – pardavimo sutarties įsigaliojimas

4.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas,

išsirinkęs perkamą(as) prekę(es) ir suformavęs prekių krepšelį patvirtina užsakymą ir

Pardavėjas susisiekęs su Pirkėju jo el. paštu, patvirtina užsakymą atsiųsdamas laišką el. paštu

apie užsakymo patvirtinimą.

4.2. Pardavėjas nėra įsipareigojęs atskirai pranešti Pirkėjui apie savo sutikimą sudaryti sutartį.

Laikoma, kad Pardavėjas patvirtina užsakymą nuo to momento, kai pradeda jį vykdyti.

4.3. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis yra

registruojama ir saugoma ALIFOOD internetinės parduotuvės duomenų bazėje.



5. Pirkėjo teisės

5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes ALIFOOD internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir

kitose Pardavėjo internetinės parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su

ALIFOOD internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu,

nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 7

(septynias) darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos.

5.3. Pirkėjo teisė atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties yra įgyvendinama

vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 straipsnio „Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės

sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties“ 1 dalimi ir 2014 m. Liepos 22 d.

Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos

taisyklėmis“.

5.4. Numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba

iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama ir liko originalioje pakuotėje.



6. Pirkėjo įsipareigojimai

6.1. Pirkėjas privalo priimti prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka ir sumokėti už jas sutartą

sumą.

6.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas

apie juos informuoti Pardavėją ir atnaujinti duomenis.


6.3. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei

Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją

skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

6.4. Pirkėjas, naudodamasis ALIFOOD internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių

Taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų internetinėje parduotuvėje bei nepažeisti Lietuvos

Respublikos teisės aktų.

6.5. Jei Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes,

Pirkėjas privalo padengti prekių transportavimo išlaidas.



7. Pardavėjo teisės

7.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar

pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar

sustabdyti jam galimybę naudotis internetine parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti

Pirkėjo registraciją.

7.2. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti

internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

7.3. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas,

pasirinkęs atsiskaitymo ne grynaisiais pinigais numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už

prekes per 3 (tris) darbo dienas.

7.4. Pardavėjas dėl svarbių priežasčių negalėdamas laiku ir tinkamai įvykdyti užsakymo,

pasilieka teisę keisti pristatymo sąlygas ir laiką, arba nutraukti užsakymą apie tai nedelsiant

informuodamas Pirkėją ir grąžindamas apmokėjimą, jei Pirkėjas yra jį apmokėjęs.

7.5. Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, susisiekia su

Pirkėju užsakyme nurodytu telefonu. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas

skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs

Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 (tris)

darbo dienas.

7.6. Pardavėjas turi teisę visais atvejais nesudaryti Pirkimo-pardavimo sutarties su konkrečiu

Pirkėju, pateikusiu užsakymą, kai Pirkėjas atsisakė Pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžino

prekes 2 ar daugiau kartų per paskutinius 12 mėnesių.

7.7. Pardavėjas turi teisę atsisakyti sudarytos Pirkimo-pardavimo sutarties, jei baigėsi

sutartyje nurodytų prekių atsargos, taip pat, jei sutartis buvo sudaryta asmens, kuris remiantis

šiomis Taisyklėmis neturėjo teisės sudaryti sutarties.



8. Pardavėjo įsipareigojimai

8.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis

sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės ALIFOOD

teikiamomis paslaugomis.


8.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu šiose

Taisyklėse nurodytomis sąlygomis.

8.3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės,

įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui

atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja

grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 7 (septynias) darbo dienas, jeigu buvo atliktas

išankstinis apmokėjimas.

8.4. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę

informaciją, nurodytą internetinės parduotuvės registracijos formoje, išskyrus Lietuvos

Respublikos įstatymuose nustatytus atvejus.



9. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

9.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su

PVM.

9.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

 9.2.1. Apmokėjimas internetu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, gavęs

užsakymo PVM sąskaitą faktūrą, perveda pinigus į Pardavėjo banko sąskaitą.

 9.2.2. Apmokėjimas grynaisiais pinigais arba banko kortele prekių atsiėmimo metu

fizinėje parduotuvėje – Pirkėjas už prekes sumoka jų pristatymo (perdavimo –

priėmimo) metu.

9.3. Atsiskaitydamas 9.2.1 punkte numatytu apmokėjimo būdu, Pirkėjas įsipareigoja

sumokėti nedelsiant. Minėtaisiais atvejais, tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas ruošti

prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

9.4. PVM sąskaitose faktūrose pateikiamos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos

nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą

reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.



10. Prekių pristatymas

10.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pristatymo būdą, t.y. pasinaudoti

Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga arba atsiimti prekes atsiėmimo punkte

(fizinėje ALIFOOD parduotuvėje).

10.2. Prekių pristatymas Pirkėjui:

 10.2.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja

nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

 10.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti

negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais

duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo

netinkamam subjektui.

 10.2.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.


 10.2.4. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu

atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje)

ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota

tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta,

šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra

netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo –

priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo įgaliotam atstovui, surašyti

laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus

šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių

pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl

prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės

prekių apžiūros metu.

 10.2.5. Prekių pristatymas (transportavimas) Lietuvos Respublikos teritorijoje yra

mokamas. Pristatymo suma priklauso nuo prekių svorio.

 10.2.6. Prekių pristatymas (transportavimas) į Kuršių neriją gali užtrukti ilgesnį

terminą nei nurodytas. Apie prekių pristatymą į Kuršių neriją Pardavėjas Pirkėją

informuoja patvirtindamas užsakymą.

10.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose

nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų

prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka,

jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl Force Majeure aplinkybių.

10.4. Prekių atsiėmimas Pardavėjo prekių atsiėmimo punktuose:

 10.4.1. Pirkėjas gali atsiimti prekes nemokamai iš Pardavėjo prekių atsiėmimo punkto

(Ogmios miestas, Verkių g. 29, Šeimos aikštė 2, Vilnius).

 10.4.2. Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas,

terminas skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo, kad užsakymas jau paruoštas,

gavimo momento. Pirkėjui laiku neatsiėmus prekių, Pardavėjas pasilieka teisę

nutraukti užsakymą be įspėjimo ir grąžinti sumokėtą avansinį mokėjimą, jei jis buvo

sumokėtas.

 10.4.3. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas

užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Pardavėjo

darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens

tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

10.5. Prekių pristatymo mokestis ir detalesnė informacija, susijusi su prekių pristatymu,

pateikiama internetinės parduotuvės „Pristatymo sąlygos“ skyriuje.

10.6. Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis šiomis Taisyklėmis, atsisako pirkimo – pardavimo

sutarties, jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas.

Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekes sumokėtų pinigų.

10.7. Jei nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta, Pardavėjas turi teisę pristatyti

prekes keliomis siuntomis.

10.8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų

pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės

arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.



11. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti

terminas

11.1. Kiekvienos ALIFOOD internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės savybės bendrai

nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Už informaciją apie prekių

savybes (jos teisingumą) atsako prekių gamintojai ir (arba) importuotojai, o Pardavėjas yra

atsakingas tik už tinkamą šios informacijos pateikimą (perdavimą) vartotojams, nebent

įstatymai numatytų kitaip.

11.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva,

forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo

naudojamo vaizduoklio ypatybių.

11.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos

nesuteikia, galioja atitinkamų teisės aktų numatyta garantija.

11.4. Pardavėjas įsipareigoja prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali

galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

11.5. Pardavėjas patvirtina, kad yra atsakingas už ALIFOOD internetinėje parduotuvėje

užsakytų prekių pardavimą ir įsigytų prekių tinkamą pristatymą, prekių kokybę, grąžinimo

sąlygų tinkamą įvykdymą bei kitų teisės aktuose ir šiose taisyklėse numatytų pardavėjo teisių

ir pareigų įgyvendinimą.



12. Prekių grąžinimas ir keitimas

12.1. Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 7 (septynias)

darbo dienas nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją 5.2.šių

Taisyklių punkte numatyta tvarka.

12.2. Parduotų prekių trūkumai yra šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos

vadovaujantis 2014 m. Liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738

patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

12.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, Pirkėjo nesugadinta,

nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.

(šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė)), tos pačios

komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą.

Tuo atveju, kai Pirkėjo grąžinama prekė Pardavėjui siunčiama naudojantis kurjerinių tarnybų

paslaugomis, ši prekė prieš siunčiant turi būti įdedama į papildomą (apsauginę) pakuotę.

12.4. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti adresu, Ukmergės g. 246A, Vilnius,

pirmadieniais - šeštadieniais nuo 9.00 iki 20.00 valandos, sekmadieniais nuo 10.00 iki 18.00

valandos, arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė grąžinama

remiantis 5.2. šių taisyklių punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos.

Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti

tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas

neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.

12.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame

straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.



13. Atsakomybė

13.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą.

Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to

atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių

atlyginimo.

13.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.

13.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei

ALIFOOD internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo,

prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis,

Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

13.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla

dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus,

nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

13.5. Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų,

organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar

vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims

neatstovauja.

13.6. Pardavėjas neatsako dėl Pirkėjo ir Pardavėjo partnerių, kurių paslaugas Pirkėjas užsako,

tinkamo tarpusavio įsipareigojimų vykdymo.



14. Apsikeitimas informacija

14.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio

pašto adresu.

14.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės parduotuvės

skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

15. Baigiamosios nuostatos

15.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.

15.2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.

15.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus

susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.